Jest konkurs!!! Konkurs . Fajowy . Polega on na tym, aby do 26 maja napisać odpowiedź na pytanie . Jakie pytanie ? Do kiedy napisać ? Gdzie trzeba napisać odpowiedź na pytanie ? Tego wszystkiego dowiecie się, czytając post : " Dziś czuję, jak skrzydła zostały mi odebrane . Zostałam uwięziona na zawsze ... " . Zapraszam do udziału wszystkich !







www.majuchna10.blogspot.com

sobota, 3 kwietnia 2010

List do Zajączka .

Drogi Zajączku!
Na początku mojego listu chcę ci podziękować za prezenty z tamtego roku . Były piękne . Nigdy takich wyjątkowych nie dostałam w życiu.. Dziękuję za spełnienie próśb z tamtego roku jeszcze raz . W tym roku mam następujące prośby:
- książkę "Nina i Tajemnica Ósmej Nuty"
- kolczyki turkusowe srebrne
- film Brzydula na DVD (pierwsze odcinki) .
Dziękuję za spełnienie moich próśb . Wesołych świąt wielkanocnych życzy:
Maja .

Niecały tydzień temu napisałam list do zająca z prośbami na ten rok . Mam nadzieję, że się spełnią . Już tej nocy nie będę mogła zasnąć, bo będę miała cały czas myśl o prezentach . Mam nadzieję, ogromną nadzieję, że się to spełni. Musi . To taki mus . Jutro już mnie nie będzie w domu . Jadę do babci . I na pewno u babci będzie moja kuzynka . Ciekawa już jestem, co dostanie od zajączka w nocy . Zresztą, jestem jeszcze ciekawa, co ja dostanę . :) Wesołych świąt i Lanego Dyngusa !!! W Lany Poniedziałek postaram tu ponownie wejść, aby napisać, bo wtedy dopiero wrócę od babci . W Wielkanoc nie napiszę, więc ponownie życzę wam, Czytelnicy mego bloga Wesołych Świąt i dzieciom, takim jak ja, wymarzonych prezentów od zajączka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz